Långfredageeen'e!

Shenixen mina läsare ^^ ♥

Dagen började med att gå upp vid .. tjugo över åtta? Äta, försöka somna om..
gick inte världsbäst precis, som vanligt. Sen klä på mig, datorn lite, sen ut med
Cindy en och en halvtimme's-runda. För jag tog typ längsta rundan mot mamma
och där, sen vände jag och gick hem en lika lång omväg. Hemma så har jag inte
gjort någonting typ. Tänkte äta något nu. Sen ikväll blir det att åka till Falkenberg :)<3

Det finns en saknad, som alltid stannar.
Det finns en saknad, som aldrig ger sig av.
Det finns en saknad, som alltid blommar.
En sådan saknad har jag.

                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0