jkhujolä

HEY SOUL SISTER!
Paulina bestämde rubrik ...
ser lite finskt ut, dock är jag en 1/4 finsk, så. PAHA.

~~~~~

Nu har jag inte bloggat sen i söndags, och jag känner att jag bara
behöver skriva av mig nu ;o

~~~~~

I måndags så hände inte något direkt interesting. Sv-läxa, träning
på kvällen med 98. Olivia & Felice kom till mig en liten stund efter att
skolan slutat. Själv så satt jag och trasade sönder ett par jeans när
Olivia kom då ra (y). Det blev faktiskt rätt bra .. håligt åtminstone ;)
Sandpapper och kniv - good stuff. Haha :D
Sen stack vi till kiosken, senare byta om och dra till träningen då.

~~~~~

I tisdags luskammade jag mig på morgonen och såg att jag hade löss.
URK! Så mamma köpte sånt medel som jag tog efter fotbollen på kvällen.
Iaf. Jag fick en boll på tummen så tumnageln veks bakåt. Nästan halva
tumnageln är blå/svart, först blev den riktigt lila. Fint!
Så iaf fick jag bollen i huvet också, riktigt rödprickigt och bedårande på
vänstra sidan av fejset också; blev även det. *HOST*

Olivia följde med mig hem, och var här idag igen. Vi käkade macka,
chokladmuffins och Ballerina choko. Äckligt mätt blev man, men gutt var det;D
Senare; byta om och dra till träning med 98 igen. Snöblandat regn, riktigt
varmt och skönt, verkligen! Kändes som om hjärnan skulle frysa sönder typ.
Efter träningen så duscha och käka fralla, sen stack jag hem och kollade
'Dating in the dark', som NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY; var sista avsnittet för
säsongen åtminstone (N).

~~~~~

Igår var det ingen especially day precis. Slöjd, virkar ett rosa mobilfodral.
På kvällen blev det cykla till L:a Tjärby med Fanny och Felice, träning med 96
(VGLT). Tränade med joggingbyxor med shorts under, långärmad tröja,
munktröja och sockar & skit då. Joggingbyxorna var på nästan hela
träningen. Kallt ju :o. VGLT P94 spelade mot Alet också, vann med 7-2
skulle jag tro. Jäjjä.
Cyklade hem sen, duscha och sånt shit.

~~~~~

Idag så blev det basket på idrotten. Trampade snett, kändes som om
jag stukade, men'eee det gick över senare; när jag gått på den lite.
Skit samma! Jag fick reda på mina resultat på Nationella proven :)
Tror man kunde få IG, G. G-? & så IG, G-, G och G+ på "uppsatserna" då.
Inte så intressant kanske, men skriver hur det gick för dem som nu är
intresserade xd.

Matematik:
A. 10 av 10
B. 11 av 11
C. 15 av 15
D. 23 av 24
E. G          

Engelska:

A. G+ (samtala)
B. 19 av 19            
C. 9 av 10              
D. 21 av 21           
E. G+ (skriva brev)

Svenska:
A. 11 av 11
B. 8 av 9   
C. G          
D. G         
E. G         

Så det gick väl rätt så bra. :)
När vi hade svenska idag satt jag och Hanna och ritade. Hanna
ville att jag skulle rita av henne, så det gjorde jag då. Något liknande
(en bild som jag inte kunde lägga över till datorn just nu ;p .)
denna. Men shit the same, nu ska jag inte blogga mer, för det första
pallar jag inte och sen så pallar man kanske inte läsa? Tahha.

Puss & hey, leverpastejjj!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hmmmm.. Kunde se att du har TREEEEE fel på provet.

Varför???

(;

2010-04-23 @ 07:06:53
Postat av: Sara

Haha men daa XD ,

provet? proven * ;D

2010-04-23 @ 22:38:17
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0