FFFREDAAG !

Tjalla lulululluu! 8)
~~~~~~~~~~~~
No:n idag var rätt skoj, experiment. Haha, sticka igenom en penna i en plastpåse
fylld med vatten, fylla ett glas med vatten och lägga ett papper på, sen vända det
upp&ner och bara hålla i glaset. Huhu ;)
Historia - göra klart Gustav Vasa, alltså göra ett häfte med alla miljoner stenciler
och sånt, sen kolla en film om Christofer Columbus.  Sen so:n så kollade vi 'Lilla
löpsedeln', och gjorde nutidstipset. Jag fick flest rätt och vann en klubba (H)
SofiaSaraOliviaHannaFelice-power, BALLT! ;D<3
Ajja, efter skolan då; så bussen hem. Like usal. In och äta yoghurt och (eftersom
mina flingor var slut) så stekte jag havregryn i smör och socker muhaha ;D

Rätt dålig upplösning,, var med mobilkameran. xd

Så käkade det då, sen så gjorde jag typ inget. Sitter vid datorn, Jack har polare här
och så körde Karin och hämtade deras tjejer i Veinge nyss, så snart kommer dem.
Då sticker jag till IP och kollar fotboll, (Felice också) och får träsmak i röven! (y)

//Sara (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0