Träniiing.


/|\
/\

↑Var bara tvungen (a)

Träningen gick väl bra. Ont att spela utan fotbollsskor :o.
Kändes inte lite mobbat att ha foppa på fötterna heller.. host! xd Just det. Linn bara "Sara, du ser inte ut som Sara:o" "Du har inget smink" Jag bara "men? HAHA". Right, jag hade inget smink idag faktiiiskt ;).
Bara för att byta ämne från svart till vitt, så var det helt sjuk stämning i omklädningsrummet, alla hällde vatten på varandra, och det var absolut inte jag som började (a). Gabbi hällde ut hela sin flaska på golvet, Linn hällde på Andrea, jag hällde på .. alla, Olivia dampade, Felice skrattade och massa. Shit, hehe.

Ney men ... jag vet inte vad jag vill ha sagt egentligen ;o. Men jag ville uppdatera iaf. Det är väl det bloggen är till för om inte jag missuppfattat det helt:D



Längtar tills jag får mina chinos ;o!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0