Kläder från Cubus - Ja tack!




[ Samma par byxor på bilderna ovanför, men hade inget annat
att matcha med typ, så ja. ]


Klippte ihop plaggen ovanför lite kul. xp




Övriga plagg och asseccoar placerades på bilden ovan.


Ge mig, ge mig, ge mig mer än gärna. (A)
Men jag ska iaf sova nu, och drömma om mina kläder >.<
Klockan är trots allt snart halv två ..


Robyn printed tank (zebran) - 129:-
• Super long tank top (det marinblåa) - 99:-
Lycra ls (den långarmade) - 129:-
• Print denim (svart/gråa) - 179:-
Brenda (svart med typ skinn) - 199:-
• Denise denim tights - 179:-
• Photo hoodie - 199:-
• Rihanna shorts - 199:-
Basic tank top (vita) - 99:-
• Be bracelet (armband) - 49:-



PussN /

ph källa: cubus.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0