Fotboll, ♥

嘿 !

Jag skrev aldrig hur det gick på matchen; med VGLT mot Astrio. ;o
Så nu tänkte jag skriva iaf.
Vi vann med 1-0, gubben hade något fel på ögonen. Hela tiden.
Aja. Ont i halsen och hosta hade man sen också; klart ..
Mål: Malin

På matchen mot HaSko, med Genevad/Veinge IF; blev det oavgjort.
Vi hade typ tusentals målchanser, dock hade dem också ett par.
Men iaf så blev det 1-1. Jag gjorde mål på en hörna från Felice, den
gick i ribba, marken, upp precis innanför ribban på nätet, och så böjde
sig målvakten in och tog den. Så det var mål, liksom .. skulle hon inte
sett vart bollen kom; skulle den studsat vidare in i målet; eftersom
den var inne -.-
Men man får tänka på att det var typ två 15-åriga tjejer som dömde,
och det var säkert deras typ första match. Men ändå.
Så (eftersom man typ känner de flesta i HaSko) kan dem ju mitt namn,
så dem bara "Täck Sara! Hallå, någon måste ha Sara!"
Jag bara men omg, så dem stod typ 2-3 st och täckte mig bara vid inkast^o) xd

Drygt ont i halsen efter matchen sen!
Det hände typ ett mirakel i duschen förresten, jag var först ut!
Herre min skapare, otroligt xd
Mål: Sara (jag)

BTW
så är det nästan säkert att jag ska börja på Trönninge,
ni vet fotbollsskolan. Jag kan ju alltid byta tbx till Veinge ;)




I morrn blir det Gekås, och Hanna hänkar! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0