Fotboll♥!

Shenare! Fick aldrig veta om jag kunde börja i Trönninge till hösten. Men aja, idag förhoppningsvis. På tal om fotboll så gick träningen bra igår, förrutom att jag hade kramp i hälen, så grymt illa! Ajja, det var iaf kul. Dock kan det bero på att jag inte spelat sen förra onsdagen (bortsett från igår)! Hur kan man bara inte? Vi hade inga matcher eller träningar eller någonting. Utan fotboll känner man sig helt .. tom ;o
Som när jag bröt handleden. En månad och fyra dagar utan fotboll, SÅ SJUKT JOBBIGT var det! Men jag spelade ju iaf. Lite (a). Fick gips upp till nästintill armhålan för fan, så svag arm sen så det var ju helt weird :o.
Nog om mina benbrott och mitt gips nu. xd
Match mot Harplinge med 98 i morrn också. :D
Träning snart; idag igen, så ska byta om och dra dit.
För att sluta prata om fotboll, så var livskunskapen helt okej idag. Massage, heta stolen och sådant. Iaf, tbx till fotboll (a); så spelade vi fotboll på idrotten idag, på grusplanen. Är ju 'VeingeMästerskap' nästa vecka. Som vår klass vann över de andra i 5:an; förra året mwuhaha.

Men ha det bäst så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0