Blåsor och skav. Jävla hälar!

Gissa vad, gissa vad? Jag ska få mina chinos :D

Kunde inte somna på minst två timmar igår, så irriterande. Iaf upp vid kvart i sju i morse. Blablabla, sen skolan. Första lektionen bytade vi om till fotbollskläder, och hade matte en halvtimme. Satt vid datorn; Chefrens, eftersom jag ska vänta tills Åsa blir klar med kapitlet. För att vi är i samma bok och sådär. Aja, sen så drog vi till Veinge IP. Vi värmde upp och tjoade. Spela sen då. JÄVLA SKOSKAV! Hade dock tagit på massa tejp och sådär, men vad tjänade det till. Iaf så vann vi första matchen mot 5B med MINST 6-0. Vet inte hur många mål jag gjorde, men iaf ett par assister. Tacka, och direkt efter mötte vi 5A. Vi dog de första 10 minuterna ..
men sen började vi kämpa och springa mer iaf. Men vi förlorade med 3-1, otur.

Efter det så hade jag självklart två blåsor på vänstra hälen, en som spruckit och den andra hel (än så länge), på högra hälen har såret jag hade innan; "skrubbats" upp och svider som fan. SKÖNT JU!

Sen gå tbx till skolan, äta bränd köttfärs med massa tomat typ. Sönderkokta makaroner, mums. Host. Sen till skolsköterskan som inte hade några skoskavsplåster, utan fick vanliga. Duscha, och sen sluta.

Kom hem från skolan för snart en timme sen, ska äta något snart, sen packa väskan och så är det träning vid fem. Blir med foppatofflor .... kommer se lagom kul ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0