Skidor, skoldagen mm.


SZIA

Gårdagen i Oskarström var skitrolig (y)
Åkte vid fyra, in till "Ärkå" för att kolla om de hade .. något.
Aja, sen körde vi tbx en bit; till Eurostop. Jag skulle köpa present till
Gabriella, som har fest på fredag. Hittade typ inget, men blev e...
(jag ska inte säga vad) ...en thing från H&M iaf ;)
Sen åkte vi vidare till Oskarström, så var där tio över fem eller något.
När pappa köpt liftkort och grejer så åkte vi då. Först körde jag
bara typ femton meter upp i backen, och (haha) jag kunde inte ploga
så jag körde nästan in i staketet! Men jag hann precis svänga undan.
Andra gången gick bättre, och tredje gången bättre, fjärde samma väg.
Så efter jag trillat någon gång i liften och blivit vän med den xd; så körde
jag enda uppifrån. Hittade ett gupp också, så man flög upp 3 dm i luften typ:D
Höll på att tappa mössan typ miljoner gånger för att det gick så fort. x)
Åkte hem lite innan tio i, så kom hem EXAKT 22 över. Haha, men iaf så såg
jag faktiskt tre strutsar idag. Det är något man bara INTE får glömma ju :o
Hahaha. Åt och gjorde sv-läxa, sen kollade lite på teve .. sånt, och sen sova.

Dagen började med att jag vaknade, gud vad bra start. U
...
Dagen har varit helt som vanligt. Förrutom att Olivia varit sjuk.
Badminton på idrotten och .. annat shit. Fotboll på rasterna, lerigt. Nice. x)
När jag kom hem så skrev jag in glosorna, och gjorde nästan hela matteläxan. Åt nudlar.
Sen så tittade jag på tecknat. Höh, flera år sen jag gjorde det. ("regelbundet") :D
Nu sitter jag och bloggar, ska äta om en stund och sånt bajs.
'Dating in the dark' ikväll. 8)

Not a day that stands out, I knooow.


Tack för ida', kebab är bra. (hö? ey jag vet inte.. xd)

Kommentarer
Postat av: Malin

pallar inte läsa en så fucking lång text- syndromet träffade just mig... xd

2010-03-14 @ 17:56:11
URL: http://lixsomdaah.blogg.se/
Postat av: SSARA.

hahah, men den är väl inte så lång :D

2010-03-14 @ 19:02:51
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0