Y3$!

Hallå där, kött & blåbääär!

Sovit hos Moa med Isabelle inatt. Riktigt skoj. Ute och spelade fotboll och snackade massa igår. Spelade även Tjejsnack, riktigt kul haha!

Upp halv nio i morse? Dampa, gå upp, köpa mjölk haha, sen käka frukost, klä på och fixa oss, och ja. Sen kom pappa halv ett. Vi åkte in till Halmstad - polisstationen för att passen hade gått ut, så skulle skaffa nya. Fatta mobbad min bild blev eller! Det såg ju ut som att jag hade nackspärr för fan! Hoppas inte dem godkänner det .. så jag måste ta om bilden .. för att den inte är så där rakt framifrån och så .. hehe.. ondskefullt. & sen blev min signatur helt sned, haha!

Kom hem en stund innan tre, packade grejer och sen stack jag hem till mamma. Käkade lite, bytte om och sen var det träning. Alla var sena, weird. .. förrutom jag då klart, hehe.


Jappjapp! Ska glo VM nu, men ni får ha det! / Sara

& rubriken..
förnyade också passen för att vi kanske ska till Turkiet igen; i sommar! Eller till Gambia i höst, YEEESSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0