8-2

Tjenamoss!

Inget uppehåll under tiden vi spelade .. lite otur. Det har ju trots allt var't det hela eftermiddagen annars.
Jappjapp. Käkade pasta med pastasås, och sen drog vi upp till IP en halvtimme innan vi samlades, ramlade på mina för jävla hala foppatofflor! Så fick drygt ont i vaden, och även lite i högra revbenen och vänstra foten. Dock kände jag inte av det under matchen, men foten känns rätt hårt nu :(

Matchen började med att de gjorde 1-0 i slutet av första halvlek. Vi hade übermånga skott på mål, och dem hade en, och den gjorde dem mål på. Iaf så tog vi igen; jag gjorde 1-1. Dem gjorde 2-1. Jag gjorde 2-2. Sen gjorde jag 3-2. Iaf slutade det med att vi vann med 8-2. Fem mål och alla andra tre assister. Najs:)
Just det, som jag lovat Lucas; så julade jag efter de flesta målen, haha.

Klockan är 22:26 nu, och jag ska sova. Skolavslutning i morrn oxå, gött! / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0