10 SANNINGAR

                      

1. Jag har ett rätt stort ärr över hela högra ögonbrynet, som många jag känt ett bra tag inte ens vet om att jag har, även jag själv tycker det syns jättetydligt. Men jag skäms absolut inte över det. Inte när det finns såna som får leva med kanske ett ärr över hela ansiktet, "fejknäsor", och massa annat. Tänk inte bara på dig själv, utan dem som har det mycket mycket värre, då känns allt plötsligt mycket bättre, I promise. Iaf för mig.

2. Jag älskar min familj, och mina närmaste vänner.

3. Jag har svårt för att visa vad jag egentligen känner om många saker.

4. Jag hatar folk som leker, leker & tror att dem är så mycket bättre än alla andra, än vad dem egentligen är. En smäll på käften ska dem ha, time to wake up.

5. Jag vill klippa mig helt crasy eller göra dreads, men vågar inte.

6. Jag har faktiskt riktigt lätt för att börja gilla någon.

7. Jag har även lätt för att börja sakna personer.

8. Jag typ avskyr min mage, men vill ändå ha navelpiercing nu.

9. Jag har inte allt för bra självförtroende, men kan ändå stå framför spegeln i timmar.

10. Om jag hade fått välja någons utseende skulle det vara Isabelle's, Isabelle Strandh's, Bianca's, eller Sofie Babic's tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0