Igår & Idag *

Hey bloggeeen :] ♥

Yesterdaaaay:
Dagen var som vanligt typ.
Innebandy på idrotten, fast tänkte åka långskidor,
så när jag och Moa kom ombytta in i
salen så såg vi att det fanns massa skidor då.. och tänkte att vi skulle åka.
Så vi gick in och bytte om igen, då kommer Olivia och säger att alla är slut :o
Så vi går ut och kollar, och självklart finns inga kvar -.-
Så när vi byttat om till idrottskläder IGEN
och kommer ut i salen så finns där ju skidor !
Aja, så eftersom typ ingen ville spela i C, så fick vi delas upp i B och C,
så jag och Olivia var med i 5B. 3-3 blev det.
Efter skolan följde jag med Olivia hem.
Vi knöt armband. Fast hann bara ett.
Men så iaf har jag åtta st nu ^.^ , och så satt vi vid datorn.
Sen åt vi macka, och sen gick vi till träningen. HAHAH!
Jag slängde ner Olivias & min väska från pulkan
och så satte vi oss och åkte ner för backen till
grusplanen, och där var typ två dm djup snö, hahh! :D
Så våra joggingbyxor var vita, och inte svarta längre. Höhö.
Sen tippade Olivia av ett stort lass snö precis vid målet
när vi skulle gå in till omklädningsrummen  xd
Träningen gick bra, cup i Höganäs på söndag,
med 98. För den delen ^^
Kollade på Jack och dem (P96/97 och 98 ;d) till halv nio med.

Todaaa-a-a-a-aay:
Skolan var som vanligt.
5A var i Våxtorp och spelade innebandy.
Vi tittade på film ^^
Egentligen skulle vi se 'Förortsungar', men den bara laggade ..
så vi kollade på "Den bästa sommaren", eller vad den hette.
Den var väl .. kul. Höhh, "Jag älskar diiy" :'d
Hemkunskap innan dess också.
Gjorde massa rätter. Med POTÄÄDÖOR.
(Jag har fått lite damp, ni får ursäkta min låtsasskånska typ. x'd)
Sen upp och käka grillad korv när man precis ätit typ. >.<
Bussen hem. Sen gå slött hela vägen hem.
Dammsuga, (för annars skulle jag inte få sitta vid datorn höhöh).
Nu bloggar jag och kollat lite bilddagböcker och bloggar,
var ute snabbt med Paulina och Donna.
(Jaa .. skulle inte rasta Paulina men. xd)
Donna är HELT jäkla GALEN i snön! :o
Donna har daamp, därför är hon miin hund :']<3 GAHAH.
Mamma är och jobbar .. på tal om det xd,
nej men så ska jag och Paulina (och typ "dem andra två")
glo 'Let's dance' ;)
Går ut med Donna någon gång mer också.
Men nu ska jag ..... något. :D

Ah .. och så var det något trögt bajsbarn, som typ
busringde mig på mobilen innan också.
Bah "vem är duu?" med värsta bebisrösten.
Jag bah "Hallå?" för jag nästan inte hörde först.
"Hallå? Vem är duu?" med en jätteförsiktig och barnslig röst.
Sen tyst och så la "den" på fem sekunder efter det -.-
.. och ja, jag kan inte kolla upp numret, för ofc ringde "den" med dolt.
Ett ord: nolifer ;s
Men jag bryr mig inte hahah, men ändå xd




Kommentarer
Postat av: (älskar diiy) hihihiiiii<3

Dagarna var bara bäst. Sorry om jag var lite tjurig på torsdagen...det var inte meningen att du skulle tro att jag var arg på dig om du nu trodde det. Jag var bara lite arg på Moa., men fråga mig inte vrf x)<3 Och dagen idag..aa vad ska man säga?, den var bara bäst "jag älskar diiy" hihihiiii, det va skoj.

Korven spydde jag nästan av... (jag menar det, jag mådde inte alls bra, nu kommer jag ihåg vrf jag hatar KORV...)

ha en fortsatt bra dag Sara, jag kommer inte på något mer som jag kan skriva just nu.., så hejdå Sara "jag älskar diiy" <333

Postat av: (älskar diiy) hihihiiiii<3

Hej igen..., du ville att man skulle kommentera mer än en gång., så att nu gör jag det. Det var synd att inte A vann :( <3

Men dom var ändå ganska duktiga ändå :) Vi hade ju vunnit lätt, elr hur xD hihihii<33

Jag kommer fortfarande inte på vad jag ska skriva., elr jo förresten, FAN vad taskig han Oskar.....vad han nu hette va imot Alle.. :( Han ee ju helt jävla trög. Stackars Alle!!

Men aa i alla fall. Ee det let's dance ikväll ? :O<3

ÄLSKAR DIG SARA!! (L)§<3



Puss&Kram<33



Tack åå hej leverpastej.. (aaa'<33

Postat av: Elin | PoopElin

vad fin blogg (:<3

2010-01-30 @ 11:19:41
URL: http://poopelin.blogg.se/
Postat av: SARA ! :D

Hey Elin :)

Tack, du med ;'o <3

2010-01-30 @ 18:47:12
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: SARA :D

Hey .. anonym? Typ Hanna? Moa? Jag vet inte xd



Hahah, ja Oskar va fan astaskig. den lilla röven -.-

Vafan hade Alle gjort liksom ;o

Hahah, skriv namn nästa gång (Y' ;D<3

2010-01-30 @ 18:49:48
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: SA-A-A-AAAARAAA

Jahahaaa, men asså HANNA var det! xd



Hey Hanna ;]

Hanna hatar korv , även hon är bajshungrig xd

Ja, dagarna har varit bäst :]

Hanna, du är bäääst :D

Älskar diiyy me ;'d <3

2010-01-30 @ 18:51:42
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0