Väääldigt gamla påpekanden.

Ja, VÄLDIGT gamla påpekanden var det.

Ni vet att jag såg 'Three man and a baby'.
Kolla på YouTube-videon nedanför.
På 0:06, ser ni en dörr som står öppen på glämt.
Kolla sen på 0:35, när dem går tbx.
ABHOW! Ser ni "spökkillen" som står i dörren? :s





Ni vet den reklamen för 'Vichy normaderm' eller något:
"Köp två rengörande produkter och just nu; få ett täckstift på köpet!"
Jag STÖR mig något otroligt! Produkterna ska liksom rengöra huden,
så man får väck finnar, akne och svarta porgrejer eller vad tusan.
Så ska man få ett TÄCKSTIFT på köpet? Hahah, skrattretande.
Täckstift har man för att täcka såna grejer som produkterna ska ta bort?
Reklamen är helt rubbad tycker jag. X)
Tyvärr så hittade jag inte reklamen på internet, men jag tror ni sett den.



Säkert någon mer grej jag skulle påpeka?
Esh kommer inte på något. Just nu iaf ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0