Valborg!

I morse kom jag in på mitt rum klockan sju och sa "Sara, upp, klockan är sju",
jag bara "mm" och somnade självklart om .... så kom han in kvart över(!) igen
och bara "Sara! Gå upp nu då, klockan är kvart över!" "Men vafan..!". Så upp i
all hast, klä på sig, toabesööök, fixa mig, och så hann jag inte ens käka frukost.
Borsta tänderna snabbt, och sen sticka till skolan. Olivia tiggde kiwi av mig på
rasten som tusan ahhah xd. No, svenska och sånt. Skrivit på berättelsen lite.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Vid tre skickade Paulina bilder :)
Har varit i Veinge och vänt. Blir nog ingen majbrasa idag på tal om något helt
annat ... ^o) , en del för regnet & det förbaskade vädret, och för att fotbolls-
mackadong (eller ah, ingen*) ville ta ansvaret .. ajja.
Ska väl inte göra så mycket mer idag. Klockan är redan kvart över sex.
Blir väl tv-kväll ist. Men det funkar det med:D


Kommentarer
Postat av: * Em



Hej, om du inte har sett det så missa inte tävlingen. Sjukt snygga smycken är vinsten!

http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

2010-04-30 @ 19:06:56
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0