Prao, klippt mig (lugg!), fotboll and stuff!♥

Igår så började dagen med att man vaknade halv nio.
Upp, äta, fixa sig och sånt. Sen gå till Eva-Lenas och börja jobba.
Hackade sallad, diskade, satte in miljarder tallrikar i diskmaskinen
*host*,  tog betalt, torkade bord, rullade plastbestick (i servetter då
klart), klippte av "pinnen" på peperoni's, inte så mycket mer.. stekte
kebab och friterade pommes stripes till mig själv när det nästan inte
kom några kunder, sketgott faktiskt :D
Sen gå hem till farmor igen, glo tv och social med mobilen typ x)
Kvart i fem eller något gick jag till frissan och så klippte jag lugg och
uppklippt som förra gången; fast så långt undederhår som gick. Hm..
har en känsla av att ni inte fattade ett skit typ xd. Kommer bild(er) ;)
Betala, sen hem till farmor igen. Äta och sen så skjutsade hon mig till
Veinge, så träning med VGLT på grusplanen, like always. :)    Moa och
Malin var jobbiga; om mitt hår. Höhö xd. Efter träningen babblade dem
om ingenting typ .. i tjugo minuter. Så duscha rätt snabbt, sen hämtas,
lämnade Jack, sen till Laholm igen.

Idag började dagen med att jag vaknade typ tjugo över åtta.
Upp, klä på sig, fixa sig, äta och sen gå till Eva-Lenas Grillbaaaar igen ;D
Ta på sig jeansförklädet haha, sen så platta till kartonger. Tomma,
förseglade, sega kartonger. Sen ut med dem. Sen diska massa, torka
bord, och annat. Sen var det mest att diska och plocka in i diskmaskinen,
torka brickor, lägga upp portioner, försegla hämtkartonger, och shit. Felice
kom in och skulle köpa hamburgare med sin kontaktperson eller något x))
Iaf så eftersom diskmaskinen var igång, fick jag diska allt för hand en stund,
sen så rullade jag typ 70 par bestick .. sen dricka en halvliter coca cola
och käka pytt i panna och så stekte jag ett ägg och hade till HÖHHÖ. xd
Lite efter halv tre slutade jag. Fick 200 spänn, då blev Sara glad :D
Sen inom frissan idag igen, och fixa luggen lite. Sen hem till farmor; i regnet.
Hämta blommor, sticka tbx till Eva-Lenas och ge dem till Lena :)
Sen hem kvickt till farmor igen. Titta teve, och sen byta om och så skjutsade
farmor mig till Veingehallen. Träna. Rätt skoj. Bara fem st inkl. Ida :)
Match - Johan x2 VS Klabbet. Yeah, vi ägde ut dem huhu. Sen straffturnering,
där jag vann för att Andrea och fler aktade sig ur målet när jag sköt. HAHA.
Sen käka sockerbulle och drack cola, trodde jag skulle spy så mätt jag blev :o
Men sprang som en galning iaf, Micka&Ida - mig. Hahah, jag vann med 6-0 xd
Sen duscha.. eller nay (a). Jag slängde min godispåse vi fick av Johan och Johan
på bänken så plasten sprack, sen när de andra duschade gjorde jag samma
grej fast med vilje med typ alla andras påsar, guud va kul. Jag knäckte mig.
Sen så låg det godis över hela golvet. Andrea och Micka hade någon tävling om
att träffa papperskorgen. HAHHA.
Hämta pappa mig. Hem, datorn. Äta, datorn. Borstat tänderna, mobilen xd
Men nu ska jag gå och lägga mig, start getting tired ^.^

Askul_verkligen_;)
Herre min skapare. Klicka in på länken:)



- Jag har blivit totally crasy i Ellie Goulding's röst. Underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0