intressant rubrik saknas *

Klockan var 06:24 när jag vaknade i morse, suck!
Iaf så blev det (faktiskt) massa tid över i morse. ;o
Så jag gick runt och softa haha :). Sen iväg till skolan.
Slöjd och sånt. Går rätt bra med virkningen av mobilfodralet, blir troligen
klart nästa gång töhö.
Skrev berättelse alla andra lektioner typ .. först satt jag drygt en kvart
eller något och försökte komma på om vad jag skulle skriva om.
Det fick bara vara MAX 2 SIDOR!!! Jag bara VAAA? Så nu har jag skrivit
en och en halv ungefär, och den har knappt börjat. Förra året skrev jag
elva sidor, men jag kunde lämna in iaf .. egentligen fick det bara vara 3
sidor då. Så iaf kommer jag inte klara att bara skriva det på 2 sidor. Får
trycka ihop allting, och så kommer den bli asdålig. Jag lär ju inte vinna som
förra året; isf ;o. Men jag vill ju ha en till pokal så klart tihi.

Kom hem från skolan för mer än en timme sen; nu. Ska äta, packa väskan
och sånt. Sen blir det VGLT-träning klockan sex.



BTW ska kanske Hanna börja på skolan i Trönninge också.
Om jag ska börja, och om hon får och det då ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0