Helgen!♥

FREDAG
__________________________
Dagen i skolan var la som vanligt. Orkar inte tänka tillbaka just för
tillfället taha :D. Jag följde iaf med Sofia hem efter skolan. Vi satt
vid datorn lite, tittade på tv, och åt en skål flingor. Iaf så åkte vi till
Laholm vid fyra någon gång. & eftersom vi är en aning IQ-befriade (ibland
åtminstone) så köpte vi engångs-biljetter och inte tur&retur på bussen.
Haha, för vi skulle liksom bara vara där en halvtimme iaf. Paha!
Väl i Laholm; stack vi till Pippi-Lottas (XD) och köpte bandanas. Sofia tog
den sista ljusrosa ._. . Haha, men jag köpte iaf en viiiiiit :)

Sen drog vi vidare till filmbutiken utlänningen äger, så köpte jag godis
för 6.50, jag vet. Nödvändigt :D. & så köpte vi Red bull och delade på (y)

Springa sista biten till bussen, betala och åka till Veinge igen. Sen
åkte vi till Cristina och var där ett rätt bra tag. Sen hemma efter nio någon
gång tror jag.

LÖRDAG
________________________________
Hämtade Paulina's Canon eos 450d - systemkamera i Genevads-kiosken
och köpte Japp ;). Sen gå hem i solen (y)
Var ute med Paulina och blev fotad och så fotade vi lite. AWESOME CAMERA.
Åkte till Maxi lite senare på eftermiddagen. Spenderade 129:-

Glodde på 'Luftslottet som sprängdes' och somnade till en annan film sen;
sittandes i soffan. Great.

SÖNDAG
__________________________________
Vaknade lite efter åtta. Dega i sängen; nästan en timme. Upp, klä på sig.
Äta frukost och allt det där vardagliga.

Vid halv tolv hade jag packat min 26354 tons tunga väska och bar mig av
till pappa. Höll på med hans htc desire, han fått hem nu. Sen äta
fiskgratäng och sallad, cykla till IP och kolla Jack's match med tjejerna en stund:)
Sen så hem, och så åkte vi till L:a Tjärby där jag råkade trycka på radion så
att den laggade. Ups xd. Vidare till Skottorp, spela match mot HaSko.
Eftersom det var med VGLT spelade vi 11-manna.
Gjorde någon assist och två mål (y). Ont i röven nu, HAHA. Vet inte varför.
Bara två duschar, men tog inte såå lång tid iaf ;)

Sen hem, gjorde min matteläxa och sen äta. Nu blogga, ska kolla det sista
på Wipe out.


I morrn har jag utvecklingssamtal, ni får önska mig lycka till eller något :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0