Match mot Astrio & annat ^.^

Shenare!

Igår så ..... jag pallar inte skriva. Dagen som vanligt typ, sen träning
i L:a Tjärby med VGLT. Ungefär så.

Idag så har dagen i skolan varit rätt så lam..
fast vi hade "brandutbildning" efter gumminuggets;ena och det, och
det var kul ju :D
Prova hela out fiten och grejer (y), så bild kommer när jag hittar usb-
sladden till mobilen ;).

Men nu ska jag iaf packa väskan, och sen nog cykla; till Veinge så är
det match med VGLT; mot Astrio. ^^
Sen är det match mot .. HaSko i morgon; med "lilla laget" i morrn!

Dock har jag lite ont i halsen .. men det ska gå bra iaf :D

Fotboll 24:7, vi gillar't! :D



A
h, och så blir det nog Ullared på söndag iaf :D

BTW, en sak till.
Jag skrev klart min berättelse igår, 3½ sida, inte så mycket tycker jag,
men var ju max 2 .. så nu får jag hoppas att dem tar emot den iaf:D
Som sagt hade jag ju 11 (hade förkortat en, för hade 12 från första
början) förra året & vann på det, så ah xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0