Simone och påsklov.

Tjabba tjena mittbena! ♥

För det första så ska jag bara säg att John Mayer's Slow dancing in a burning room mf ger mig gåshud. Jag älskar hans röst, och hans låtar, gud! Man kan liksom bara inte spela sönder dem, det går inte.

Igår kom Simone ju. Vi hade sketkul :D, vi åt (jag hade inte ätit sen halv tio/10 timmar sen och jag har typ mask i magen xd) sen bakade vi chokladkaka vid åtta, asgod höhö. Vi käkade absolut inte upp hela 8) Sen datorn, msn och bajs.

Upp vid tio. Klä på sig, äta frukost, borsta tänderna och sånt. Sen skaffa Simone en ny msn haha. Ut och köra fyrhjuling, kulkul :). Sen in, sen gå ut och så sköt jag och Simone air shot gun på träd och en stolpe. Haha, Simone äger xd. In och sen åkte Simone hem lite efter tolv, hennes farfar fyllde år. Iaf så ska jag typ åka hem till mamma om en stund. Har ju typ inget att göra när Simone åkt hem ;)

PÅSKLOV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0