Jag ♥ soool !

Rubriken säger allt. Bonnabränna på axlarna, färg i nyllet,
och allt - det är bra skit!:D


Igår då, så tog internet en paus en stund. Så inget internet - inget bloggande. Iaf så, igår var dagen typ toppen! Absolut inte allt, men det mesta. Efter skolan drog jag med Wilma, Hanna och Olivia hem. Vi spelade fotboll, dunkgömme, Hanna visade äckel-brunn-gris-piss bakom ladugården som ligger vid Wilma's hus. URK. Sen sjöng vi Sing star, ja och käkade glass gjorde vi med! I bussen hoppade vi rundor förresten. När bussen stannade mellan hållplatserna. Speciellt Hanna pwht! Aja, sen kom pappa och hämtade mig fem i fyra. Vi drog hem och hämtade mina grejer, sen iväg till Halmstad, fick nya skor & benskydd :D
& eftersom det ska vara så svårt att hitta bild på internet, så kommer web-bilder här.





Sen köra till Max och köpa cheeseburgare (h), och sen iväg till Harplinge. Olivia var tydligen hungrig, så eftersom jag blev mätt på mina 2 tredjedelar av min hamburgare, så fick Olivia den kalla tredjedelen som blev över, sen när vi kom fram. Haha! Byta om, värma upp, bli DYNGSUR på kanske två minuter, höra muller .., sen spela och få en jävla skoskav som pulserar och varar som om det var en jävla dusch ungefär!
Inte hjälper compeed särskilt mycket heller -.-. Aja, vann med 8-0! 5 mål, och 2 assister. Fick gå av planen de sista fem minuterna pga skoskavet. Så illa att bara sitta och kolla det sista. (n'
Tacka, och duscha. Kändes som att hälla salt och massa kemikalier i såret på hälarna i duschen ju! Fan vad det svider. Aja, sen hem tjugo i åtta. Så hemma tjugo över.
Käka pommes och ja.
Dagen idag finns väl inget att berätta om typ. Stekte på rasterna ;D, och sen så spelade de andra fotboll på idrotten, medans jag fick springa och gå TIO varv på den där slingan med de andra som inte ville spela fotboll, och det SÖG! Dessutom i mina foppatofflor! ._.
Har varit ute typ hela dagen. Tills det började bli lite småkyligt då klart.

Rätt långt inlägg, men värt att läsa tycker jag :D

PussN!


Bara för att jag saknar Gambia något bajsigt mycket, och för att jag har
coolaste tröjan där ifrån, OCH för att jag älskar Adidas så kommer det
sugiga och orörda web-bilder här :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0