*ingen intressant rubrik*

Shuue.
Vaknade i morse av att Jack kom inrusande och gav mig Olivia i telefon, vid tio-snaret. Jag gick upp, gjorde allt som skulle göras. Sen skjutsade pappa mig till Veinge - till Olivia då ra. Vi köpte glass, gick in för en Magnum GOLD, gulddoppad haha! Pappa kom vid fem, och så drog vi till Knäred och tittade på när Jack och dem; spelade match mot KIK. Eftersom KIK hade 94:or & 95:or med så vann dem höhö. Men det är lugnt, vi slår tjejerna sen :D
Träffade iaf Simone, Ebba, Maja, Moa, Maja, Nellie, Matilda m.fl. där, kul. Simone, mobba inte mitt ordval haha :D
Joakim skulle åka med oss hem. Så satt han sig fram ^o). Så jag stod på parkeringen eftersom jag skulle sitta där. Efter kanske 5 minuter gick han äntligen bak. Haha, jag är bäst ;). Så iaf hemma vid halv åtta. Åka och köpa pizza, sen hem, äta och nu sitter jag här. Har läst min berättelse ännu en gång. Inte nöjd >.<

Laga med Moa i morrn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0