HALMSTAD - NYA KLÄDER (y)



Jag fick höra av Moa & Fia i morse att jag sjungit "Fåånga miina drömmmaar...", snarkat som en gris, och sagt "omg, mamma min patte!"; solklart i sömnen, haha!


Match i morse. Moa åkte hem, men Fia stannade och kollade. Gick hyfsat, 5-1. Tiden gick assnabbt? ^o)  Iaf så stressduschade jag på 3-5 min, REKORDSTÄMPLAT! Sen hem, stress-sminkade oss.. sen såg jag att jag glömt min jävla jacka på IP! Så fort som fan; cykla upp där då, hämta jackan, ställa cykeln precis in till gården, sen springa som två dårar till busshållplatsen. Tror aldrig jag har stressat så mycket, seriöst.

Väl när vi betalat, satt oss, käkade våra drygt stora äpplen; kunde vi äntligen chilla. Pendlade mellan massa affärer i mina äckliga foppatofflor (skoskavet skavdes upp i morse igen!:@). Hittade iaf

• ett par chinos



(rätt .. dålig kvalitet på bilderna o_o)

[har ju shoppat ett par gråa chinos via internet;
redan, men ändå c: ]



och

• ett "spetslinne"


ah, detta då alltså:


Käkade en cheeseburgare på donken vid två, lite senare köpte jag en mjukglass på donken vi delade på hehe. Vid fyra stack vi in på Hemköp och så köpte jag en hallonsoda som jag och Fia delade på den oxå. Hehe :D

Tog bussen hem 16:17 .. kärringen till chaufför gav mig 32 kronor tbx när jag betalde 64 (för mig & Fia) med en 100-lapp. Jag bara "ehm.. ska inte jag få 36 kronor tbx? Det kostade ju 64 kr.." Så hon bara "ah, jo ursäkta mig. Här har du." Så ger hon mig två kronor till! Kan tanten inte räkna eller?
Jag bara "Men hallå.. jag ska ha 36 kronor tbx om det kostade 64 .. ^o)" "ehm...... ja, det ska du. Ursäkta." Så får jag två kronor till. Förvirrad tant, IG i matte?

Har typ skrivit in pappas bokföringar på datorn, typ två hundra st! Men ska få 150 spänn när jag är klar iaf, mest därför xd

PussN, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0