4-1

Finns väl inte så mycket att säga om dagen.

Fick skippa Gif/Vif-träningen eftersom det var dm-match med
VGLT, mot Astrio's 96:or. Iaf vann vi med 4-1 och jag gjorde
inget mål -.-, nära, men nära skjuter ingen hare xd
Aja, också åtminstone en assist.

Kom hem för en stund sen, käkade och nu sitter jag här. ^^



BTW.
Har pratat med den fotbollsansvarige läraren Peter som berättade
att dem nog inte kunde fixa med busskort ;((((((((((((((((((((((((
Men att det kanske kunde ordnas på annat vis ..
men jag vet inte. Hoppas gör jag ju, som fan.

Kommentarer
Postat av: malin s'' den bästa'' :D:D

5-1 väll ? (; <3

2010-05-11 @ 19:34:55
Postat av: Sara*

Ja, visst var det? xd

Men typ alla andra sa 4-1, så jag ba .. jaha o;

:P <3

2010-05-11 @ 19:41:10
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0