Yeahh!

Rubriken? Varför? Ehm ... jag vet inte :D

H E E E E E E E E E E E E E E Y !
Igår då så bloggade jag inte.
Efter en rätt normal skoldag; med klapp-
armhävningar (jag var enda tjejen som klarade :o) på idrotten;
så följde jag med Felice hem. Vi typ .. hade följde med Dino.
Sen så sa hon att jag gick asfort, så hon cyklade ahha.
Hem till henne då, äta toast och Felice läste högt typ aslänge,
av .. någon .. konstig .. annorlunda .. anledning. xd
Sen kolla 70's show (eller vad det heter) på teve, byta om, sen
till hallen. Träna då med GIF/VIF, Johan och Philip stod i mål höhö.
Efter träningen duscha bara 40 minuter (;o), sen kolla Jack och
så. Hem, kolla sista av Vampire Diares, äta .., stuff.



Oj, ska snart iväg till Gabriellas fest påklädd i mina typ
80-talshöga brallor, haha ;o   X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0