Wednesdaaay ´

HAJJ! (VA, var?! Dåligaste humorn.)
______________________________________________

Skolan idag har sett ut ungefär så här:
- Först genomgång med Rickard (Johan är på en skola i Norge; med
några andra lärare från vår skola också); och läsa bänkbok.

- 08:45 gå ner till högstadiet och ha slöjd, gjorde klart mössa. ;)
- 10:10 rast.
- Nästa pass; matte och svenska.
- Kom ner till högstadiet 11:50, gå upp igen och ha rast 12:00.
- In till 6:orna (som har prao idag); och öva på Amy Diamond's WIIFM.
- Sluta tidigare; hel eller kanske fem över.
- Bussen hem, tidig dag idag.

Haha, jag och Wilma var bussvakter bara för att 6:orna har prao idag ju. ;)
Vi var bara 16 st som åkte bussen idag :o
Ajja, så väl hemma; ta kort på mössa och äta. Sitter och bloggar, och msn.
Snart kommer pappa hem, in till Laholm och fråga efter arbetsplatsbesök då.
Sen trodde jag det skulle bli ett dubbel-pass för mig ikväll. Eftersom GIF/VIF
hade tagit VGLT's tid, men det blev inget. Så ist för att först träna inomhus
halv fem till sex, och sen med VGLT halv sju till åtta; blir det bara VGLT-träning.
Men i morrn är det GIF/VIF-träning halv fem till sex i hallen. x)
Alltså det kommer ju bli askallt att träna ute, men ajja får klä på sig mycket. ;p

Håll tummarna för att jag hittar något bra prao nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0