Väldigt onödigt .. men.

Namn: Sara
Ålder: 12
Nämn något som gjorde dig glad igår: ehm .. haha I'm a goldfish!
Vad gjorde du kl 08 imorse: kom in i klassrummet
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datorn & chattade på msn
Det sista du sa högt: jag är fortfarande än guldfisk?
Det senaste någon sa till dig: det EXAKT sista?
Vad har du druckit idag: vatten, mjölk och påskmust ;)
Vad var det senaste du köpte: köpte själv eller fick? ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr: svart
Vad är det för väder hos dig nu: det är kålsvart ..
Godaste glassmaken: hmm .. Magnum - mandel eller någon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: gör jag väl
Sover du tungt: lätt som en fjäder, snarkar inte ALLS heller
Drömmer du mardrömmar: it happens
Trivs du med ditt jobb:
jobb?
Favoritklädsel: mjukisbyxor/treggins, linne eller något
Vad ser du om du tittar till höger: min garderobsdörr
Vad gör dig glad just nu: hmm .. att Simone kanske ska slagga här lör-sön<3
Vad ska du göra härnäst: sätta mig framför teven
Höger eller vänsterhänt: right
Humör just nu: huvudet upp, fötterna ner
Hur många kuddar sover du med: only one ;)
Vad är viktigast för dig: oj! familj, vänner och annat
Är du kittlig: ICKE SA NICKE ;D
Snarkar du: INTE ett dugg! Nej, absolut inte, haha ;D
Stjärntecken: vädur så klart
Stökigt eller välstädat: hömm ..
Saknar du någon just nu: Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0