Today!

Vaknade tjugo över sex i morse.. gick upp tio i iaf. Så fixa sig, äta
och packa väska och fram med klubba. Sticka ut till bussen, buss till
skolan. Lyssna på bra musik jag la över från datorn till mobilen igår ;p
Dagen har varit *visar tummen upp*, eftermiddagsrasten var bäst;)<3
På förmiddagen var det innebandymatch mot lärarna också, 4/5/6:an
mot lärarna. Rätt kul, Johan tvingade ju mig att vara med .. x)

Hade totalglömt att vi skulle ha ägg med oss, så fick ett av Sara och
ett av Sofia, tack för det;). Så målat ägg hela dagen, och annat. Slutade
med äggpickning (där jag vann vår klass (h)) och så vann jag (egentligen)
finaste målade ägg också. Målade två stycken och visste inte vilken jag
skulle ha med, så Philip fick tävla med det ena. Så vann det, så delade
vi på tablettasken vi fick när man vann, eftersom jag målat ägget. xd
En och en halv ask med zoo-apor - inte helt fel ;D
Sen hem med bussen. Datorn, ätit och lite sånt. Ska till farmor snart,
sova där och sen ska jag ju jobba på onsdag och torsdag. Ska klippa mig
i morrn också, när jag slutat :D. Ska klippa lugg har jag bestämt nu :3

Fint väder också, våren är verkligen på väg:D



Ca en och en halv vecka utan skola nu då, LOOV - inte fy skam på det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0