Today - is a tuesday ;d

Shenixen!
Dagen har varit som vanligt typ.
Idrotten - Harry Potter. Inte kul för att vi körde klassvis. För det är
inte kul, men jag vet inte riktigt varför. Hoho.
Ajja, sen efter maten hade vi bild med Pernilla, målade grejer som finns
i havet; på fönstrena i klassrummet. Målade med Hanna; på fönstret vid
min bänk. Hahha, askul! :D     Många härmapade efter oss ._.'
Sen hade vi musik. "Så det ska låta!" Var väl rätt kul.
Kom hem runt halv tre iaf. Åt, packade upp väskan och bara gick runt.
Nu har jag gjort bilder .. som visar på att jag saknar sommareeeen ;'o
Ajja, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag måste fixa en arbetsplats
som jag kan praoa på tills på torsdag! Så kom igen nu, idéer? ;)
Ah just det, så är det ju 'Dating in the dark' ikväll. Haha, vilket är askul
i mina ögon :D

Jag vill ha SOMMAR. (and these clothes from H&M (A))


KLICKA_FÖR_MYCKET BÄTTRE & STÖRRE BILD
(klicka på bilden en gång för att zooma, annars blir den typ lika liten iaf)

Puss & hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0