Tisdag, onsdag, hinner inte skriva!

SHA!

Gårdagen var en helt normal dag i stort sett.
Hinner inte skriva så mycket, så blir inget mer än
att vi hade NP som vanligt och .... sånt.
Tacos i skolan. Tortilla-bröden smakade inte papper,
men woow grattis till det! *host*

Idag så upp vanliga tiden. Göra sig i ordning, äta macka, haha men
när jag ätit typ halva mackan så tappade jag den på golvet och så
var Donna där på en halv sekund typ. Aja, sen cykla iväg, inget
stress eller något idag faktiskt. Så med bussen då och så. Komma
till skolan och så ah. Slöjd. Knöt "kompisarmband". Skit samma.
Rasterna blev det hoppa jumpstyle xd, sista NP i matten, bara ett
kvar i engelskan nu tror jag. Hem då efter skolan iaf, städade bland
alla mina kläder *chockerad med tummen upp* xd.
Tog sin lilla tid, iaf så sen städade jag undan lite mer på rummet.
Sen göra översättning på engelskan, fyra sidor. Äta, och öva på
glosorna. Nu bloggar jag, alldeles strax bär det av till Veinge.
Träning på grus med VGLT liksom förra onsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0