OIS, prao, H-stad, laga, kul och massa :d

SHENIXEN

Nu har jag inte bloggat på länge :o
Men nu så kommer det om de senaste dagarna iaf.


Onsdag:
~~~~~~~~~~~~
In med pappa då och leta prao. Först in på Cecilia's, men dem hade prao
enda in på juni. Så in på Dream kake, men dem hade någon premiär-grej då.
Så gick in på Knutjöns, tanten ringde och höll på .. men nej. Gå till Eva&Lenas
ist. Fick ringa Lena, så iaf fick jag prao där ;)
Sen gå in på Expert. Kollade på en Samsung touch. Så pötsligt sa pappa
"ska du ha den da?" "ja:D" svarade jag som inte visste att jag skulle få en mobil :o
Så då blev Sara glaaaaaad :D
Hem. Träning halv sju till åtta, gick bra. Dem förklarade offside för dem som inte
kunde, fick förklara lite för Elin. ^^  Iaf, et stramade ju lite i halsen och så,
men det var ändå skönt att spela ute. Sen hem, äta macka och stuff.
Dålig bild.

Torsdag:
~~~~~~~~~~~~~
Packade en blytung väska innan skolan, med massa grejer.
Amy Diamond framträdde i skolan för att någon som hette Angelica
vunnit en tävling. Men iaf så glömde jag min kamera hemma -.-
Jag gillar egentligen absolut inte Amy Diamond .. inte nu heller, men mer iaf^^
Autograf fick man och så, en stund efter tre slutade vi och jag och Fia gick hem
till henne. Vi käkade en macka, sen gick vi till min träning i hallen; där Johan och
Johan städade efter "konserten". Lite småkul haha ;D
Iaf så gick träningen bra, gick lite tidigare för att Fia hade karateträning.
Så ringde Jonteh oss, shit vad han var pratglad då hahha :)
Sen kom vi hem vid kvart över nio. Åt en skål fil, sen kolla Epic Movie som sög,
så jag somnade. Fia också.




Fredag:
~~~~~~~~~~~~~
Dagen började med att jag vaknade vid åtta. Somnade inte om förrän tio.
Upp senare och duscha, byta om och borsta tänderna. Sen åkte vi in till H-stad.
Kollade kläder och sånt .. hittade inget. Förrutom sånt linne Carlsson har nyss köpt;
fast i vitt. Finfint, jag vill ha, det kostar bara 99,- också. Ajja, åt på donken sen.
Såg Jonteh, haha vilket sammanträffande. Sen så hem till Emma iaf, fixa sig och
såna grejer, sen gick vi ner till laga. Bajsroligt typ hela tiden, tack alla inblandade :D<3
Jag och Simone var bäst *tummen upp*. Fler kramar än vanligt, kan bero på

; men jag är inte säker :'D
Sen kom pappa och hämtade mig, hem äta banan (cooooolt va :'o)
sen så ta lite roliga kort och sova typ.

Lördag:
~~~~~~~~~~~~
Väcktes i morse vid kvart över åtta. Upp, äta frukost och sånt.
Sen åkte vi till Oskarström halv tio, kom fram fem över. Några minuter senare
kom dem andra. Bytte om, sen snackade och värmde upp. Sen in på plan......
kan inte skriva mer, men vi vann alla tre matcher och är vidare till nästa vecka.

Tog lång tid att skriva, så KOMMENTERA :o <3





Kommentarer
Postat av: Adis ;)<3

ahhah jag har också en sån mobil fast svart (yy

2010-03-21 @ 00:28:49
Postat av: SSARA.

Fan va fancy :)

2010-03-21 @ 01:45:57
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0