ois F14'

S          H           A          !
______________________

Melodifestivalen i går var ju skit, Pernilla Äckelgren(?!)
ist för det där rockbandet med tjejerna? OMG.
Ajja, efter det kollade jag 'Brottskod: Försvunnen', sen
duschade jag och så.

Vaknade kvart över nio ungefär. Åt frukost och sådant,
sen gick jag och packade lite grejer, så gick jag och la
mig igen och försökte somna om då. Men jag kunde
så klart inte det, så tog laptopen till sängen ist ^^
Sen så klädde jag på mig och sånt, packade klart.
En stund innan tolv så hjälpte jag pappa med min
utvalda mat; nämnligen kebab och pommes frites :'D,
och lyssnade på låtar höhhö.
Åt då, och blabla. Åkte till Veinge där vi samlades.
Sen så körde vi tbx, och mot Halmstad och vidare till
Oskarström. Där "strutsfarmen" finns, såg en struts ute.
Baaaallt va? (H) xd
När vi var framme skulle Jack åka skidor, men han tog
sönder den ena pjäxan, så dem tittade på mig då da.
Fast sen åkte dem till H-stad och köpte nya skidor och sånt.

Skriver klart senare :)

...
Ajja, men första matchen vann vi med 6-0; där jag gjorde
2 mål.. mooot... Tofta. Andra matchen så vann vi med 2-1,
kom inte ihåg ifall jag gjorde mål, eller vem det nu var, höh.
Tredje och sista matchen så vann vi med 2-0 mot WRY.
Där gjorde jag båda målen, andra målet var tunnel, stolpe, in. x3
Duschade, och sen kollade jag de sista åtta minuterna på VGLT2.
Synd att dem förlorade alla sina tre matcher ju. :o
Åkte iaf hem lite innan halv sex, så hemma lite efter sex.
Packa upp och ner grejer, sen cyklade jag hem till mamma.
Började blogga då da, men Jack laggade datorn, så ah ;)
Åt, och sen kollade lite teve. 'Blåsningen' som är kroj kroj.

Ska åka och prova skidor nu, sha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0