Måndaaaaag !

CHWABBABAA!
~~~~~~~~~~

Dagen började med att jag typ aldrig kom upp i morse. Men till sist så xd
Iaf så cykla som en dåre upp till pappa, ställa cykeln och gå ut till bussen.
Se bussen komma, springer i ett jädra tempo sista 100 meterna..
Väl i skolan; så första lektionen nationellt prov i svenskan. Skulle skriva
om en hobby/ett intresse, eller en värdefull grej eller vad det var. Men iaf
så tog jag intresset då så klart. VAD kan jag ha skrivit om ? :O
Sa du fotboll? Men NÄÄ varför tror du det .. det skulle ju ALDRIG JAG ens
få för mig att skriva om. *suck*
Haha, dåligast humor :') , ja jag skrev om fotboll :D   Det gick väl bra.
Orkar inte berätta mer om skoldagen.. men maten var FAKTISKT god idag.
Kors i taket som tusan! Höh. Ajja.

Så efter skolan gick jag med Olivia hem, vi nördade Supermario och kom
jag med idéen att steka havregryn som müsli, hahah. Så det gjorde vi, och
det blev faktiskt gott xd. Ajja, sen ville jag GÅ hem, men pappa kom och
hämtade mig. Så cykla hem från honom, så slipper jag gå till bussen i morrn.
Ställa in cykeln och sånt, sen har jag inte gjort så mycket. Varit astrött. ;o
Men nu ska jag iaf snart gå och lägga mig. Nu är det bara 4 dagar kvar!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0