Long time agooo x)

Heysan :) Heysan :) Heysan :) Heysan :) Heysan :) Heysan :)

Kommer ni ihåg när jag var med Philip, Johan & Olivia?
Iaf så kommer det bilder nu. Bättre sent än aldrig ;D


Olivia och en smaylie; gående på gatorna i Ängelholm ;) ♥

Fråga mig inte. Bygg framtiden ist. Höhö.


Akta! Johan skjuter (observera min rosett i håret xd)


Sanning eller konka är kul när man får sminka andra typ asfult (y)


Haha, Philip; även kallad skägget; visar upp sina bajsklubbor?


Walkie walkie.


Olivia, akta, SNÖBOLL!


Sött ;)


& Philip han ramlade...


och ramlade, ooooch


ramlade.


Till sist så (för att Johan inte skulle kasta sönder honom)

rullade han av vägen .. ?


Kollade ju 'New moon'. ^^


Olivia VS Johan; med Vegas-size-iga boxningshandskar.


Fötter? & ben?


Utanför; på väg till Ängelholm.


Sen fastnade vi ju då i bilkö på en uppfart en timme.
Bakom oss stod:


När vi kom fram käkade vi då på:


Sen stack jag och Olivia in i klädaffärer då ra, och hittade det här!

HAHAHA! Typ 70-tal?
(Dåligt ljus på bilden.)


Vandrade längs gatan och kollade affärer då ja. ^^



Varning för snöras-lappar överallt.
Typ torget:


Tarzansnack:
Mig hittade fin bonnaskjorta också (a)

som jag faktiskt har på mig idag, för den delen x)

Suddig och konstig bild.


Fråga inte om den bilden x)

Nu var det nog inte fler. Go' kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0