H-stad - nya kläder, FÖDELSEDAG mm!

SHENIXEN

I torsdags så var skoldagen som vanligt typ, efter skolan gick
jag hem med Olivia. Vi gjorde inte mycket, skulle nästan dra till
fotbollen direkt. Så träning; inomhus med 98- då. Gick bra. Vi
spelade bara en kvart, bajs på det. Aja, så hem sen och glo på
Halv åtta hos mig och sånt shit.
Jag fick DAMP på morgonen för att jag inte hittade min engelska-
bok, så jag fick översätta fyra sidor igen .. boken låg förövrigt
under min säng ._.'

I går så FYLLDE JAG ÅÅR :D, men iaf så först frukost på sängen
och så, sen såfixa sig innan skolan. Väl i skolan fick man
grattiskramar och massa grattis. Jag fick ett par örhängen av Felice.
Discobaaalls, höhö. Dem sjöng för mig uppe på Nebo innan jag
skulle gå tbx till skolan för att jag skulle till hygienisten. Så fick jag
massa kramar. Så gå tbx själv till skolan, säga hej då, grattad. Igen.
Mamma kom, åka till tand-bajs, "det såg perfekt ut", fick två
tatueringar; en leopard och en .. elefant eller något HAHA ;D
Senare så åkte jag och mamma in till stan och kollade efter kläder
till mig (Y). Köpte en vit tröja med ballt tryck på; (asfint designad)
på H&M för mitt presentkort jag fick av mormor. Så gick runt flera
timmar för att jag först inte hittade något. Pendla mellan Carlings,
Monki, H&M, KappAhl, Åhléns, Cubus, Vero moda, Gina tricot, och
massa andra affärer .. men hittade till slut det linnet på H&M då, och
sen så drog vi till Carlings och så fick jag en vinröd tjocktröja med
en döskalle, rosor och shit broderat på ryggen med svart. 400 kr.
Fick den av mamma då :D, sen så åkte vi till Mc Donald's och körde
Mc Drive-grej så köpte jag en sån där Chicago-grej. Jag hade inte
ätit något sen frukosten 06.30, jo ett äpple, och klockan var typ 15.30,
så iaf blev jag bajsmätt. Sen hem och byta om och lite sånt, sen kom
farmor så käkade vi tårta och sånt. Sen så teve på kvällen typ.
Lyckad födelsedag iaf :D

Idag så vaknade jag tjugo i nio typ. Upp och äta smörgåstårta; som
är en kanonfrukost i mina ögon ;D, sen så klä på sig. Har gått ut med
Donna och lite så. Men annars så har jag knappt gjort någonting.
Mamma har fyllt på mitt kontantkort, så jag har 300 kr och 3000
gratis sms, och sånt shit :D
I kväll är det ju Earth Hour - världens största klimatmanifestation
eller vad det heter. Men nu ska jag .. hitta på något.

I morrn drar det av till Oskarström för fjärde gången; om man bara
räknar med fotbollen; på typ inte många veckor. Haha, men ah.
Önska lycka till, och håll tummarna på att vi vinner :D <3

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0