Gårdagen + Fredag & Talang mm!


bbbbra låt ^-^
kanske laggar, så man inte ser?


T J A B B A   T J E N A   H A L L Å ,   V I   S Ä G E R   S Å !

Gårdagen var som vanligt typ.
Följde med Felice hem efter en okej dag i skolan, med ett sv-prov
också. Olivia hakade på iaf.
Så hem till Olivia, som är väldigt slö på att packa om väskan. Höhö.
Sen så gick vi hem till Felice, åt och sen såå .. satt vi på hennes
rum och gjorde ingenting en liten stund. Sen så skjutsade Malin oss
till "gula brevlådan", och så gick vi till Dinos place xd, sen vidare
till hallen och så in och bytta om. Glömde sockar, så körde utan
benskydd också. Dino skulle glo 35 min, men han gjorde bara 25 haha!
Ajja, efter träningen och en dusch i 50 min; så käkade jag apelsin,
och sen tittade på Jack - P96's träning då da. Sen hem och käka macka.

Dagen började med att pappa (som inte åkt till jobbet än? :o) kom in i
mitt rum och väckte mig; tjugo i sju. Upp långsamt och försiktigt ahha.
Gå på toa, sminka mig, klä på mig, ringa Olivia om Felice mobnummer
(min mobil funkar ju inte, och jag kan inte det utantill), ringa Felice, äta
frukost, borsta tänderna och SEN gå ut (lite sent kanske) till bussen.
Genade över åkern. Eftersom snön är stenhård och det är tjäle i marken,
så kunde jag ju gå på snön utan några problem hahha.
I skolan så hade vi första passet .. teknik, mm. Byggde papperstorn;
med femtio papper per par, sen lådor som var enkla och rätt skoj att göra.
Samlades och gick ner till hallen (på högstadiet då så klart). Satte sig 
och så, sen så började "Talang". Fick typ kramp i handen för att jag filmade
så länge (suddig och dålig bajsupplösning för att jag zoomade så mycket) ;o
Malin Carlssooooon vann, som spelade gitarr och sjöng.
Keith, John och Linus kom tvåa, de hoppade jumstyle.
Hugo som spelade Guitar Hero, och Eleonora som sjöng; kom trea.
Många var jätteduktiga!
Sen upp till barackerna och vända typ, för sen ner och äta igen ju.
Iaf.., efter skolan så gick Bajsplopp & Bajsbomb & Wilma upp till bussarna xd
Bussen hem som vanligt. Äta flingor, göra lite annat, och nu sitta vid datorn;
och lyssna musik, bdb, bloggen & msn. Ska packa väskan nu, för jag ska
sova hos Felice inatt. Dem har cup i morgon (F99); Gullbergs cup,, så ska glo.
(Som jag blev Bäste spelare i 98 förra året (a) ) ...
Snart går jag till Felice (när hon ringer), eftersom pappa och Jack är på
simhallen och steker runt. xd

... På söndag blir det att spela OIS med F14. :D TAGGA TILLS MAN LAGGA? xd



Detta gör en Sara på två sekunder i Paint om man är uttråkad typ.





Dagens typ undring om inlägget - Älskar Sara paranteser eller vad?
hahahha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0