SOMMARPLÅGA?

Har hört att Sean Banan - Skaka rumpa; ska bli årets sommarplåga? Själv diggar jag den über, haha fett cool låt! Hehe, njut av låten.
Kulturfestivalen med Sofia igårkväll, lite failat hehe! Men skoj var det. Idag sov jag till åtta, men somnade om lite innan nio - till halv elva (a)
Ser ut som ett bombnedslag på mitt rum... ska packa väskan snart, sen drar jag till pappa.

Längtar till sommarlovet, EN SKOLVECKA KVAR! Helt 7kt alltså! Känns som att sommarN -10 blir bara bäst, hihi :D



Puss / Sara

1863 dömdes Paul Hubert i Frankrike för mord på sig själv. När han suttit i fängelse i 21 år, togs målet upp igen och misstaget upptäcktes.

 

hahaha, så illa eller vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0