ttoday + brev från Gambia, igen :)

Fick brev från Gambia igår ((:
Ett från Kaddy och Ramon igen, och ett gemensamt med Jack; från Rafion och Burry. ^^
I Rafion och Burry's brev står det bl.a

"God will bless you for that every day,
every time, every minute and every seconds too!!
God will bless good people every day and night; and you are a good-people too.
Why should we say that, because, you always help poor people too,
that's why we said you are a good people too.
.......... I am always thinking about you too. God will help you always any
time to time too, too!!

♥ With love and happiness from your family ♥
Rafion - Barry

I love you too!

WELCOME EVERY-DAY AND NIGHT!!!"
och så skrev dem att dem ber för ett långt liv för mig, min familj och mina vänner.
Att dem varit för sjuka för att skriva ett brev och att dem ber om ursäkt
för att det tagit så lång tid.
Så gulligt tycker jag. :')

På det andra brevet då, som jag fick av Kaddy och Ramon så önskar
dom mig en riktigt rolig jul och ett gott nytt år, ett långt liv och så står det:

"Yours ever
Kaddy and Ramon"

Så är det en jättesöt nalle som sitter på en stol också en pratbubbla:
"Happy christmas to you SARA
Happy New year"
Också jättegulligt. :')¨



Dagen i små meningar också då da:
• Vaknade (väcktes) lite innan sju.
• RÄTT så snabb i morse. (h)
• Skolan. Like usal.
• Där bland slöjd och 'År 5-råd'.
• Hämtade skridskor hos pappa.
• Gick hem i kylan och den äckliga snön.
En åsikt: Det ska vara kramsnö. Annars ryser jag längs hela ryggen när jag är ute ..
• Åt macka och drack varm choklad (y)
• Bloggar och bdb
• Vet inte vad jag ska göra :o
• Tänker på massa ^^

Ungefär. Gör alla andra idag då? ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0