Snusnäsdukarellervaddomheterbajsgrejer ;d

Berättar om dagen senare ikväll, men iaf så ska jag lägga in lite bilder och såå ;d
______________________________________________________________

Var inne på Maxi. Letade efter såna där "bandanas"? Ja ..
Snusnäsdukar eller vad dom heter egentligen.
Pendlade nog mellan KappAhl och Lindex tio ggr typ, innan jag
fick in i skallen; att dom kanske var INNE på Maxi.

Men iaf så när jag gick där så fick jag typ värsta ryck i ryggraden, det bara POFF när jag gick där och så gjorde det asont ;o Så nu har jag asont vid ländkotan (Y' Men jag fick 200 mg Ibumetin, så det känns inte så mycket just för tillfället iaf ^.^

Så sprang runt och letade där inne sen.
Hittade dem till sist, gick nästan förbi dem sista gången ;o
Ett gult, ett blått och ett svart ^^
Fast det gula kostade bara tio (y'

Röda lappar gillar vi ;d

Lite för ljust ljus. Hahah x)

Lite suddig bild. + att jag hade lite kul i Paint  xp

Har nyss gjort hemkunskapläxa. Jag åt upp en del av den .... :$
Kanske för att det var köttbullar. HAHA. Jag har damp ;o

Skriver som sagt mer sen :D♥


Kommentarer
Postat av: linnea

Va fan kosatr dom?

kostade den gula ba 10 spen :O det e fan as biligt...

finns det några kvar? om det finns ska jag fan köpa tusen stycken ;O <333



Älskar dig sara kram din ängel!!<33

2010-01-24 @ 19:56:13
Postat av: Sara.<3

Den gula kosta bara 10 spänn ja ;o



dt finns bara några svarta kvar .. men dom är non typ slut nu ? ;o

Men du kan åka och kolla ^^



Älskarey me Linnea min Ängel :'] <3

2010-01-24 @ 20:05:26
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0