Fredag & Lördag ♥

Heysaan bloggen ! :D

Fredag:
Skolan var väl som vanligt.
Efter skolan; hem och vänta på pappa och sen Simone :D
Pappa skjutsade in mig och Simone till Halmstad,
för jag skulle köpa presenter till Erik, Anton och Olivia (:
Jag och Simone trodde en parfym som luktade
very sniice fågelbajs som jag tänkte köpa;
kostade 49:- för det stod inget annat pris,
jag bara oj, men så billig kan den väl inte vara?
Så gick jag och betalade. Så ringde pappa också, för jag tänkte kanske
köpa vax eller något om dem kostade för mycket.
Men det kostade 79.50 >.<
Hahh, för det första kunde jag inte säga något
(t.ex. att jag inte skulle köpa det typ då)eftersom
jag snackade med pappa i telefon. För det andra så tyckte jag att det kunde få kosta lite ;d
För det tredje hade jag rätt. Dem var inte så billiga x)
För jag hade liksom köpt örhöngen, såna där diamanter som jag
hade tänkt ge två var också, men jag sket i dem.
Så dem för någon annan x)
Typ Olivia? (OPS, shit hoppas hon inte läser ;O)
När vi kom hem gjorde pappa snabbmat eller vad man ska säg xd,
och jag och Simone fixade oss.
SIMONE ÄR FINAST!

Keyy, bilden är väl lite moffo men hon är söt iaf :D<3
(halsbandet hon har på bilden är julklappen hon fick NU av mig ;] )

Miin Simone :'o

Sen var det laga i Laholm (:
Pappa skjutsade dit oss, och Jack och hans polare.
Så glömde Simone sin väska i bilen,
så jag fick springa efter, och där stod massa
folk och glodde. Hahah. Så körde han fortare
och fortare, men jag fick han att stanna x'd
Så Simone fick sin väska (y'
Sen in på laga.
Laga var SKOJ :)<3
Efter laga hämtade Simones pappa oss.
Vi åt scones med choklad i när vi kom till Simone :d,
sen gick vi typ och la oss.

Lördag:
Vaknade rätt tidigt, båda två. Lite innan nio typ ^^
Gick ner och åt frukost,
sen så satt vi klistrade framför
"Brooke knows best - weekend brake"
typ. Vi kunde inte sluta glo xd
Så var klockan halv fyra.
Dushcade treminutersdusch och
fixade sig. Sen drog vi till Erik och Antons partyy (:
Plattade håret på Blankan innan dem andra kom xd
Hahh. Det spökar i källaren där!
Mitt hjärta höll på att hoppa ut ur bröstet ffs,
när jag såg att Simones pappa var där uppe;
för jag trodde det var han som var där.
Det rassla och lät som om någon flyttade en soffa,
men ofc var det helt tomt!
, och så berättade hon att asmånga hade sagt att det spökar :s
USCH.
Det var iaf ett kul party, förrutom läsksprutandet vid
bordet wtf? Omg barnungar xd
Hahah. 22:07 kom pappa och hämtade mig,
hemma lite innan halv.
Ska gå och lägga mig nu, för träning tio i morgon förmiddag '

Btw: jag älskar Simones byxor (L) jag lånade på festen :'o
Bilden är tagen hos Simone (:

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSSSS

Så DAMN snygga 8[

VILL HAAAAAA. Mitt arv från dig Simone? (A' höhh

Men puss och go' natt nu ! (:


Kommentarer
Postat av: Emelie heter jag

Hej, söt blogg!:D Kolla gärna in och släng in en kommentar om du har lust:P

2010-01-24 @ 15:45:48
URL: http://emlansss.blogg.se/
Postat av: Saraaaatt .

Sv Emelie;

Tack ((:

Jag checkar in bloggen ;d

2010-01-24 @ 16:16:47
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0