Färg, tapeter, lim, penslar, spackel och allt vad det innebär ;d

Helluu bloggen ! :)

Jag gillar måndagar (när jag är hos pappa) lite speciellt ,
för på morgonen, innan skolan gör pappa frukost ;D
Hahah, det är bra (Y'
I skolan:
• matteläxa,
• glida/springa på is,
• innebar att man ramlade och fick stort blåmärke på vänstra knäet .. ,
• matteläxa,                                                                                   
• damp med Olivia sista stunden på sista lektionen (h' ,                        
• där Philip var cp ;d ,                                                                      
• han eller någon annan liten jävel till kille gömde mina skor xd ,             
• vilket innebar att dem tog fram dem för att jag blev ett bi hahah . ,    
• Olivia var stört jobbig efter skolan X')                                               
Efter skolan åkte jag och pappa till Laholm, Magnussons golv
eller vad det heter; och köpte tapeter och sånt till mitt rum (Y) :d
Ops,,
det tog en timme om inte mer för mig att välja en tapet xd
När vi kom hem började jag plocka ut allt ur rummet,
som tog nästan en timme  xp
Sen skrapa och dra väck rätt mycket av den gamla tapeten,
som jag kan skriva GAMMAL MED STORA BOKSTÄVER.
Hahah, för den var klistrad med tidningar bakom från 1938 wtf! XD
Ajja, så skrapa massa och hade mig, och pappa hjälpte till :d
Han spacklade ;d
Så i morrn blir det måla massor.
Övermorrn blir det väl klistra och sätta på väv.
(Oj! Misstolk xd)
"Övermorrnmorrn(eller dagen efter den dagen)"
sätts det nog på tapeter på innersta väggen ;d
Jaja, får se hur det blir.
Sen så åt vi också, när man var klar för dagen tog man en dusch,
sen gjorde svenska-läxa, bytte om till pyjamas och nu bloggar jag ^^

Sover nog i vardagsrummet hela veckan. Det gör jag inatt iaf  x)

GRATTIS TILL OLIVIA SOM FYLLER ÅR I MORRN !<3

BTW ; Go natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0