Veingecupen + spruta ..

Tjena tjena.

Gårdagen då:
Skolan som vanligt.
Tog andra sprutan "svinvaccinet" som jag kallar det. Höhöh.
Det var ju förfärligt dumt gjort..
Hanna följde med mig hem efter skolan<3
Vi satt vid datorn, spraya hårfärg i snön, chattade med folk på msn,
sprayade håret grönt och blått och satt upp det, och dampade. Typ. :']
Sen så skjutsade pappa oss till Veingecupen :)<3
Kul där. Sofia blev kallad Dinosaurieflickan av några i LFK. :D
Så kallade dem mig för Sara-Clara ;o
Ajja. Hahah, Hanna: "Kabba-kabba-Kabba-KABBA!" xd
Pappa skulle hämtat mig åtta, men han hämtade bara Jack,
för jag stannade och så skjutsade Simones pappa hem mig sen.
Jag fick FEBER igår på cupen, säkert av den där jädra sprutan -.-
Fick tabletter ner jag kom hem då. Jag kunde stått och
duschat tills jag somnade säkert. Aja.
Så sen hade jag asont i huvudet också, antagligen för att
jag nästintill inte ätit eller druckit något på hela dagen.
Men somnade vid tolv sen iaf.

Dageen:
Jag vaknade halv tio. Ljust som bara den ute ..
Så ringde jag pappa typ hundra gånger.
Han hade sagt att han skulle väcka mig sju och se om jag ville
och kunde med till Veingecupen.
Så ringde han upp till sist.
Så sa han då att han skulle hämta mig, så jag gjorde mig i ordning
och åt en skål med flingor och sen så kom han och hämtade mig. (:
Så stack vi till Veingecupen, kollade Jack och deras sista match och så.
Så skulle vi hem, men jag ville stanna kvar en stund ..
så sa han att jag skulle höra av mig så kom han sen. Ja, så stannade jag då.
Kollade på P/F 03 och lite mer P96, och P/F 04/05 typ. Gud så gulliga dom är ahah :)
Gick hem till Fia och käkade bullar vid tolv, och spelade Kalaha. Höhöh.
Så ringde pappa och frågade om jag ville hem för att maten var klar.
Men jag gick till Veingecupen med Fia igen  xp
Så kollade vi mer då. Så kände jag mig ju dålig igen så klart ..
Sms:ade pappa och så kom han och hämtade mig vid fyra kanske.
Mhaha, han hade köpt godis till mig. Hahah. :3
Kom hem, åt; som inte gick särskilt bra eftersom jag har/hade skitont i halsen.
Tog tablett, och efter jag ätit lite så tog jag en Mucoangin för halsen då da.
Det är inte gott alltså, även det är med mintsmak. >.<
Sen in och lägga mig i sängen, sitta vid datorn.
Bloggar nu då, tänkte lägga in bilder sen jag och Linnea var ute och fotade.
Men jag vet inte..

Hahah en väldigt försenad och rätt lustig grej..:
ni vet att vi var på cup i Höganäs för snart en vecka sen?
Jag satt mig i kallt kaffe på läktaren.
Jag bara "varför är jag blöt på byxorna? ^o)"
Hahah, och så såg jag inte i omklädningsrummet att det hade gått
igenom byxorna också. Så dem i omklädningsrummet trodde säkert
jag skitit på mig eller något. HAHAH xd
Så pinsamt :D
och så var det något mer .. men jag kommer inte på't just nu ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0