todayy '

MORSNING KORSNING :D



Idag så vaknade (väcktes) jag av Felice vid halv nio.
Hon typ hade försökt väcka mig sen åtta ;o ,
och slått mig och puttat på mig och sånt ..
men jag hade iaf inte snarkat vad hon hade hört iaf ;d
Sms = (Y) ahhaha. :D
Sen så åt vi frukost. Sen sitta datorn och fixa sig.
Nu ska Felice snart hem :( Sen ska jag vara med Olivia :)
Men helgen har (än så länge) varit tummen upp. ♥
The blue man group ÄGDE UT Melodifestivalen igår ju ;d
.. och jag spydde NÄSTAN när Darin sjöng.. ;s
Sjöng som om han höll på att föda barn  ju ;'o
"IT HURTS IT HURTS IT HURTS". Elin Lanto skulle gått vidare,
det var en riktig sån här jobbig pop-sång ;o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0