today'


(jag hade typ damp och väldigt tråkigt......
det förklarar bilden ovanför något extremt)

Pre ^^

Dagen har varit helt okej:)
Lite stress, och spring till bussen menmen. Skolan som vanligt.
Matten - kom till kapitel nio; Geometri. Så har börjat jobba med massa grader. Det är faktiskt väldigt enkelt, även många sa att det såg svårt ut? :o
Ajja. Efter skolan hem då, med bussen.
Sprang hela vägen hem? För Robin jagade mig med snöboll. HMMF.
Jag fick ett alla hjärtans dag-kort av honom också, haha:)
Så kom jag in, uppdaterade bloggen med Who says
Pappa hade köpt en sån där kaffemaskin inne i H-stad :o
Som gör typ espresso, kaffe latté, vanligt kaffe, koker vatten
och allt möjligt :o    Så hej då kakffekokare AHAH x'd
Sen åkte jag och pappa till Veinge, han skulle köpa minne
till sin laptop. Sen så drog vi ner till ICA och köpte choklad.
När vi kom hem kollade jag lite på datorn.
Sen så gjorde jag scones med choklad i.
Dom blev asgoda! :D

Choklad. Inte mögel. HAHHAHAHA:)
Sen så åt jag en och en halv, med ett glas mjölk.
Shit, vad mätt jag blev öhöh :'o
Sen så in; rita kladd på paint .. och bdb & msn.
Nu bloggar jag och håller på med svenska-läxa.
Sen blir det kolla teve eller något.
Hoppas alla haft en bra dag♥

Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.



Jag kladdade lite på en lektion i skolan i fredags.



Kommentera nu, ni har inte kommenterat på flera år ju! ;/

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: haha, okej xd <3

2010-02-15 @ 19:55:04
URL: http://lixsomdaah.blogg.se/
Postat av: Saraa .

Tack för den kommentaren Malin, ahaha (A'

2010-02-16 @ 20:20:46
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0