onshdaaa' (h)

               (HEEY FINA BLOGGLÄSARE :D)

Lyssnade på någon wanna be True blood-song's-låt i bussen
 imorse, och den var på svenska. Urkass hahha. x__x'
Slöjden: skrev utvärdering av korsstygnsbrodering,
och sen så skulle jag börja jobba med min mössa.
Men jo, visst har dem ingen svart fleece kvar då ;o ,
då skulle det kommit typ idag..
men så gjorde jag bokstäverna; jag ska ha på; i fleece ist.
Skolan har gått som vanligt i övrigt, men engelskan, shit ;s
Vi hade vikarie-vikarie-vikarie typ. Så skulle vi läsa en text
högt då .. först så sa hon till typ alla om dem sa pyttefel.
Sen helt plötsligt så kunde någon missa ord, säga totalfel
och ändå att hon inte rättade?
Sen så när vi läste skulle vi översätta namnen? Namnen?
Hallå, man översätter aldrig det? Ajja, och så sa hon
"letters.. ja, det är ju .. brev vaa?"
"nä, det är bokstäver .." sa jag. *Lite mumlande* ;o
Sen frågade hon om past var över, och to till eller så
här innan på klockan, jag bara ja? >.<
Men hon är faktiskt utbildad slöjdlärare, och inte engelska ;3
Sen matte och så. Massa grader hela tiden, och ingen fattar
att gradskiva heter 'gradskiva', och inte 'konstig linjal' xd
Sen in hos Johan och ha IUP .. men han läste ist.
Så gjorde vi multitest sen, 120 uppgifter på fem minuter.
Det gick faktiskt bra, för att vara aslänge sen vi gjorde det ..
och MWOHAHAHAHAHAHAH jag var snabbare än Johan! ;'D
Jag fick alla 120 rätt, och det tog "bara" 2 minuter och 6 sekunder.
Faktiskt rätt nöjd, snabbast i klassen iaf ;)
Det var niiiice (H'

Så hem då med bussen, skitkallt för att det blåser.
Ge mig sommar och sol! .. JAG VILL TILL GAMBIA
NÅGOT OFATTBART MYCKET JUST NU !! ;/

Så är det träning; med VGLT snart.
Efter det blir det nog Vibes till nio typ (y' .. Vilka ser man? :D
Ska plugga lite på engelskan nu.

Hoppas ni haft en skoj dag ahah ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0