Tack och hej rutten jädra leverpastej -.- '

Morsning korsning! :D

Så alla vet så ska jag få Halebop, och nytt nummer.
Så därför har jag inte fyllt på med pengar på mitt nuvarande..
Så jag kan inte skicka/svara på sms. Ifall någon bryr sig x)

Dagen började med att jag först ställt alarm 06:46.
Upp 06:51. Jag gav Olivia en försenad födelsedagspresent,
som hon nog blev rätt glad över (;
Blev lite stress till sist i morse .. dock får man stå och
vänta på den alltid-lika-försenade-skolbussen anyway :o
Första passet:
• Svenska - the same as always on tuesdays ;o
• Engelska - övning inför nationella proven, Workbook ..
• Matte - always the same thing, räkna i boken xp
Sen rast, fast var inne och käkade apelsin idag igen, och för
att jag skulle ha något att skyllla på när jag skalat och ätit den,
så skalade jag Olivias clementin bara för att få en anledning
Sen tjejsnack, namn och sådannnnt xd
Sen musik med Johan. Sjöng Per Gessle. ._____.
Förrutom att It must have been love och Kung av sand m.fl
var väldigt roliga att sjunga ;d

(jag har snott texten på Google :3)

" Lay a whisper on my pillow
Leave the winter on the ground
I wake up lonely,there's air of silence
In the bedroom and all around

Touch me now, I close my eyes
And dream away...

It must have been love, but it's over now
It must have been good, but I lost it somehow
It must have been love, but it's over now
>From the moment we touched till the time had run out

Make believing we're together
That I'm sheltered by your heart
But in and outside I turn to water
Like a teardrop in your palm

And it's a hard winter's day
I dream away...

It must have been love, but it's over now
It was all that I wanted, now I'm living without
It must have been love, but it's over now
It's where the water flows, it's where the wind blows

It must have been love, but it's over now
It must have been good, but I lost it somehow
It must have been love, but it's over now
From the moment we touched till the time had run out

It must have been love, but it's over now
It was all that I wanted, now I'm living without
It must have been love, but it's over now
It's where the water flows, it's where the wind blows "

Höhöh.

" Hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig.
Hur du knackade på mitt i sommarn; men kom aldrig mer igen.
Såg en mås cirkulera vid hamnen som om han letade efter en vän.
Samma morgon det regna på stranden, där jag gick ensam igen.
Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls!
Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls!

Nu kan jag typ inte utantill mer .. xd
så coopar från Google igen mwohah :3


... Såg din ande, hon vandra' vid vattnet
Hennes fotsteg försvann i en vind
När jag vaknade upp under himlen
kände jag värmen av din kind

" Här kommer kung av sand
här kommer kungen av ingenting alls
Här kommer kung av sand
här kommer kungen av ingenting alls
Hör en kung av sand som kallar
He-he-hej
Hör en kung av sand som kallar

Här kommer kung av sand
här kommer kungen av ingenting alls
Här kommer kung av sand
här kommer kungen av ingenting alls
Här kommer kung av sand
här kommer kungen av ingenting alls
Här kommer kung av sand
här kommer kungen av ingenting alls
Ingenting alls... "

Som ni vet, försvinner ALLT för ofta all text jag skriver.
Så nu har vääldigt mycket försvunnit.
Jag får DAMP på det.
Men jovisst. Jag följde med Olivia hem efter
skolan, vi åkte miniskidor, byggde snögrotta typ,
den rasade väldigt förosägbart när vi gick på den,
och spelade fotboll och lyssnade på musik på hennes dator.
Sen kom pappa och hämtade mig,
Jack hade vunnit en straffturnering på fotbollen,
och blev lovad en läsk av deras tränare wtf :oo
IGEN dessutom.
Sen nu bloggar jag och msn. (:
MEN GUD VAD MYCKET DET SISTA BLEV.
Usch vad jag får damp på det .. ._______________. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0