Hallen och Felice ;)

CIAO ! :D



Idag så blev det upp vanliga tiden, göra sig i ordning till skolan;
faktiskt helt utan stress och ändå tid över ahahh ;]
Skolan började med att jag letade efter min mobil; utomhus ..
ja, jag tappade ju bort min mobil på snöbollskriget igår. Skillat! (Y' Not.
Ah, så hittelönen var en femma ;d , vadå?
Jag är fett med snål, jag vet :))
Snöbollskrig = askul.
Men alltså det är inte kul att typ bli mulad, och få snöbollar i fejset hela
jädra tiden ;o. Men ajja. Hämnd ljuva hämnd. HAHA :D
Philip H i 5A hittade min mobil på rasten med. :)
I snön .. men den funkar iaf ;P
Historian - kolla ordning i papperen med Gustav Vasa-arbetet.
Sen spela Lugaroo, leken jag hatar typ. Men det var inte tråkigt iaf.
Harrypotter - idrotten. Det gick brabra, vårt lag vann båda matcherna ^^
Efter skolan följde jag med Felice hem.
Vi typ åt, sen så knöt vi armband och så ett litet tag.
Sen stack vi ut och hade snöbollskrig och så;
med Felix och hans kompisar. Höhö x)
In och byta om till fotbollskläder, så skjutsade Malin oss till hallen :)
Träna då,, det gick väl bra ^^
Sen duscha 45 minuter .. och så titta på Jack och deras lag.
Alltå Jack vann straffturneringen igen, tre gånger i rad. En läsk till nu :oo
Det är fett fuskigt att vi inte ens får ha straffturnering! ;'o
Ajja, kom hem lite innan nio. Äta och så nu sitter vid datorn.
Ska sen fixa mig och gå och lägga mig.

Dagen har varit helt okey ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0