H-stad och grejs.

Tjabba tjena, Sara här :D
Hejsan alla fina läsare

Tjugo över tre eller något; åkte jag och pappa till H-stad.
Han skulle köpa en ny sån där kamin till bastun XP
Så köpte det där då. Så kostade det något på 6000 :-,
så fick vi sex st grejer som man kan vinna en bil på.
Hahah, alltså man ska skriva en bra motivering; om
varför just "man själv skulle vilja ha bilen".
Så ja. Förstår att det är VÄLDIGT intressant ;D
Eftersom det; så ska jag byta samtalsämne haha.
Sen åkte vi till Eurostop på vägen hem, där hade dem
så här "modell för en dag"-grej. Nej, jag gjorde inte det.
Ajja, sen så prova jag en tröja på H&M, men ney.
Hem, åka och säga till Jack (som var hos Danne)
att han skulle cykla hem. För att cykeln inte gick in
eftersom där stod en kamin och typ tusen kg sten? Haha.
Sen nu sitter jag vid datorn, och chattar.

Sista dagen på sporlovet! Både fördelar och nackdelar ^.^




Ja just det, en bajsgrej till också ;)

Kladdade bara till sist, för att jag fick ryck för att jag inte kan rita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0