Felice, melodifestivalen & godis ;d

Tjabba hoppa choppa loppa :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Städade då vid tolv typ. Sen kom Felice och
så städade jag klart, sorry Felice ;)
Sen så stack vi till mamma och hämtade mina termobyxor,
gutt med kramsnö.. nu om det ens ska vara snö..
Även jag hatar snö just nu (n), men ja. Jag har damp :D
Sen så följde Robin med oss till fotbollsplanen för att han ville.
Ajja, så var det typ en halv meter snö! ;o
Så tog ett tag att få ett någorlunda bra spår iaf. x)
Så begravde vi oss. Jag dog :'(  Nesh, jag skojade xd
AHAHHAAH och när jag och Felice grävde ner Robin så tog
vi typ 5000 kilo snö, och pressade ner honom så bara ansiktet
och luvan syntes hahahahah (y) ;d
Så när vi kom hem gjorde vi inte så mycket.. satt vid datorn.
Så kom pappa in och frågade ifall vi skulle åka och köpa godis :DD
Skjutsade han oss till 'Lillstugan' då, så plocka vi då och han betala ;d
När vi kom hem käkade man gggooodddiiiiissss (a'
Sitter vid datorn .. spelade Frizzle fraz? Assugigt spel på spela.se xd
and stuff. Så bloggar nu ;P
Melodifestivalen ikväll.

1. Bidragets titel: Headlines
Upphovsmän: Peter Boström, Tony Nilsson
Artist: Alcazar

2. Bidragets titel: Tonight
Upphovsmän: Sharon Vaughn, Anders Hansson
Artist: Johannes Bah Kuhnke

3. Bidragets titel: Doctor Doctor
Upphovsmän: Mirja Breitholtz, Tony Nilsson
Artist: Elin Lanto

4. Bidragets titel: Hur kan jag tro på kärlek
Upphovsmän: Niclas Lundin (musik), Tony Malm (musik), Kenneth Gärdestad (text)
Artist: Erik Linder

5. Bidragets titel: Yeba
Upphovsmän: Tuomas (Tiny) Pyhäjärvi (musik), Getty Domein (text)
Artist: Getty Domein

6. Bidragets titel: Kom
Upphovsmän: Niclas Arn, Gustav Eurén, Karl Eurén
Artist: Timoteij

7. Bidragets titel: You're Out Of My Life
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Darin

8. Bidragets titel: Heaven Or Hell
Upphovsmän: Håkan Larsson, Björn Lönnroos, Jörgen Svensson
Artist: Crucified Barbara


Artisterna ikväll, och deras låtar ;)
Nu ska vi äta pizza :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0