Chacha bloggen !

Fjortisuttal på rubriken; mest för att jag har tråkigt.

Mina burkar blev .. inte så bra. Men dom går att använda iaf, höh.
Frågade Robin & Jack om dom hade tejpen sett tejpen.
Of course så började Robin slå mig och skrika .. dampbarn.
Så fick jag värsta röda handen på armen, så jag drog honom
i håret, och då fick han värsta rycket på mig -.- , ajja.
Gick in på rummet och la mig i sängen en stund ist.
Duschat ett bra tag nyss, och nu sitter jag med hårinpackning ^^

Imorgon blir det då Olivia, tills torsdag ♥
Vi ska typ .. vara med Philip och Johan i morgon då.
Kanske VGLT-träning? .. och på torsdag så är det kanske
träning sen på em? Jag vet inte riktigt, för VGLT-träning blev
ju inställd pga dem trodde att taket kanske skulle rasa.
Men hoppas dem skottat eller något nu.

Ikväll så ska jag väl kolla på film eller något?
Chill, eftersom det är sportlov ju ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0